Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
скарбничка вихователя
Патріотичне виховання
Конспект заняття «Діти в нашому садочку наче квіти у віночку» ІІ молодша група
Мета: здійснювати оздоровчий вплив на психіку дітей за допомогою спеціально підібраних творів про дитячий садок (адаптація дітей до умов дошкільного закладу). Учити дітей уважно слухати і розуміти зміст віршів, оповідань, казок; відповідати на запитання, виражати своє ставлення до персонажів твору. Вчити елементарних морально-етичних норм поведінки. Розвивати індивідуальні, пізнавальні здібності кожної дитини, мову, мислення, пам'ять. Викликати у дітей позитивні емоції, бажання обігравати ситуації художніх творів. Формувати вміння на основі вражень від прослуханих творів передавати образи в зображувальній діяльності. Виховувати любов до книг, бажання слухати та читати книги.
Хід заняття
Привітання - Діти! У нас сьогодні ніби свято, гостей зібралося багато. А ну ж на них ви подивіться і веселенько усміхніться. - А тепер тихенько поверніться, один одному всміхніться. - Діти, сьогодні до нас завітала у гості Ясочка. Давайте привітаємось з нею. (діти вітаються). Вона, як і ви ходить у дитячий садок. Сьогодні вона принесла нам красиву книжку, але читати як і ви, Ясочка ще не вміє. Тож давайте зручно сядемо і я прочитаю вам оповідання про хлопчика, який перший раз прийшов у садочок. Читання оповідання Раїси Обшарської «Як я перший раз прийшов у дитсадок». - Запитання до твору: - З ким познайомився Денис у дитсадку? - З ким потоваришував? - Що побачив хлопчик у груповій кімнаті? - Хто живе в куточку природи? - Про що запитала Дениса бабуся? - Що він відповів? - Молодці! - Діти, а зараз ми пограємо у гру. Але спочатку оберемо за допомогою лічилки півника. Лічилка У саду квітки з’явились Ми в садочку подружились. Раз, два, три, Раз, два, три, Крок в перед – виходиш ти! (вихователь одягає наголівник дитині, яка буде півником і проводить гру «Де ти, півнику, живеш?» Гра «Де ти, півнику живеш? - Де ти, півнику живеш? - В курнику! - В курнику, в курнику! - Де ви граєтеся, діти? - В дитсадку! В дитсадку! - Добре, діти, ми з вами погралися з півником, а тепер зручно сідайте і будьте дуже уважні. Мовна гра «Хто що робить?» - Діти: Вушками…. - Очками…. - Ротиком… - Ручками…. - Вихователь: - Книжку…. - Казку…. - Картинку…. - Пісню…… - Діти, а зараз послухайте вірші. Читання віршів «Перший раз», «Дитсадок», «Вихователька» - А зараз, діти, вивчимо приказку. Приказка «Діти в садочку, як курчата біля квочки.» - Молодці! - А тепер трішки розімнемося. Фізхвилинка: Ми ідемо в дитсадок По вузькій стежині. А веселий колобок Їде на машині. Ми сховаємось швиденько, Всі присядемо тихенько, Пострибаємо завзято, Наче зайчики вухаті. - Діти, одного разу Ясочка захворіла і не могла іти в дитячий садок. І щоб не сумувати, вона влаштувала свій дитячий садочок, а як саме, ми дізнаємось, послухавши оповідання, яке так і називається «Ясоччин садок». Вмощуйтесь зручно і уважно слухайте. Читання оповідання «Ясоччин садок». - Діти, а давайте і ми влаштуємо дитячий садок, так як Ясочка (вихователь обирає Ясочку та роздає дітям іграшки) Обігрування оповідання. - Діти, ми вже з вами погралися, а тепер давайте відпочинемо і потренуємо нашу пам'ять, увагу. Мовна гра «Доповни речення» В дитсадочку дружні – На столі у вазі – Кіт зловив маленьку – Мама нам читає. - Молодці! Діти, Ясочка мені каже, що їй дуже сподобалось у нашому садочку. Вона розповість своїм подругам про нас і наш чарівний садочок. Малювання пальчиком. - А давайте на згадку про нас намалюємо для Ясочки і її друзів малюнки (діти малюють). – Діти, а зараз ми з вами перетворимось на маленькі сонечка. Аутотренінги «Діти в дитсадочку», «Діти сонечка».
|
Категорія: Мої статті | Додав: Eleti (29.01.2017)
|
Переглядів: 253
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|