Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 06.02.2025, 01:59

Сайт вихователя Тимофієнко Олени Миколаївни

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для батьків. Дистанційне навчання.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ДИСТАНЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ 

МОЛОДШОЇ ГРУПИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ. (12.03-03.04.2020)

 

ЧЕТВЕР(12.03.2020)

«Соціальний світ»-Посуд.

Мета: ознайомити  із назвами предметів посуду(кухарський, чайний, столовий),уточнити назву чайного посуду(чашка, блюдце, чайна ложка).

 

П’ЯТНИЦЯ(13.03.2020)

«Ліплення»-Частування для ляльок.

Мета: вчити ліпити печиво, розплющувати кулясту форму та прикрашати вибір за допомогою штампа.

 

ПОНЕДІЛОК(16.03.2020)

«Віконечко у природу»- Прийшла весна.

Мета: формувати знання про зміну пір року ,поглиблювати уявлення про зміни, що відбуваються весною в природі.

 

ВІВТОРОК (17.03.2020)

«Математична скарбничка»-Куля.

Мета: ознайомити з геометричною фігурою «куля», закріпити знання про геометричні фігури.

 

СЕРЕДА(18.03.2020)

«Навчаємось елементів грамоти»- Весна іде.

Мета: уточнити і поглибити знання про сезонні зміни в природі на весні, вчити складати коротенькі розповіді ,добираючи прикметники до іменників.

 

ЧЕТВЕР(19.03.2020)

«Соціальний світ»-Кольори.

Мета: закріпити назви кольорів, продовжувати формувати розуміння й особливість вживання  узагальнюючого поняття «колір».

 

П’ЯТНИЦЯ(20.03.2020)

«Музичний калейдоскоп»-пісня «Писанка»

Мета: ознайомити з новою піснею ,поглибити знання про свято Великдень.

 

ПОНЕДІЛОК(23.03.2020)

«Предметний світ»-Транспорт.

Мета: систематизувати знання про відомі види транспорту-пасажирський і вантажний, удосконалювати вміння встановлювати зв’язки між призначенням певного виду транспорту і його будовою.

 

ВІВТОРОК (24.03.2020)

«Математична скарбничка»-Величина предметів.

Мета: вчити порівнювати предмети за величиною(великий-маленький),повторити цифру 1.

 

СЕРЕДА(25.03.2020)

«Навчаємось елементів грамоти»-Радо весну зустрічаємо.

Мета :вчити помічати весняні зміни в природі та розповідати про них, прочитати вірш К. Перелісної «Весна».

 

ЧЕТВЕР(26.03.2020)

«Образотворча майстерня»- Котики вербові.

Мета: вчити малювати вертикальні лінії та ритмічно наносити пензлем мазки на лінію з обох боків на певній відстані.

 

П’ЯТНИЦЯ(27.03.2020)

«Музичний калейдоскоп»-пісня «Писанка»

Мета: вчити вслухатися в текст пісні, підспівувати її, чітко вимовляючи слова.

 

ПОНЕДІЛОК(30.03.2020)

«Віконечко у природу»- Кімнатні рослини.

Мета: викликати інтерес до квітів на прикладі кімнатних рослин, вчити виділяти істотні ознаки квітки(стебло, листя, коріння).

 

ВІВТОРОК(31.03.2020)

«Математична скарбничка»-Рівність та нерівність груп предметів.

Мета: вчити порівнювати множини способом прикладання, позначати словами «рівність» або «нерівність», правильно вживати слова «більше», «менше».

 

СЕРЕДА(01.04.2020)

«Навчаємось елементів грамоти»- Смачна та корисна їжа.

Мета: продовжувати знайомити з предметами найближчого оточення, уточнити назви предметів кухонного посуду, закріпити поняття «корисна їжа»

 

ЧЕТВЕР(02.04.2020)

«Соціальний світ»-Правила безпеки вдома.

Мета: формувати уявлення про елементарні основи безпечної поведінки в побуті ,розвивати дбайливе ставлення до свого здоров’я та життя.

 

П’ЯТНИЦЯ(03.04.2020)

«Літературна скринька»- Читання твору Н.Забіли «Ясоччина грядка».

Мета: вчити розуміти віршовану розповідь, закріплювати уявлення про весняні явища та працю на городі. 

 

Коронавірус та грип: що у них спільного?

Нова коронавірусна інфекція COVID-19 і грип мають схожу клінічну картину. В обох випадках розвивається респіраторне захворювання, що може мати як легкий перебіг, так і важку форму і навіть призвести до смерті. Новий коронавірус SARS-CoV-2 і віруси грипу передаються краплинним шляхом. Тому запобігти поширенню інфекції допоможуть такі заходи як гігієна рук і дотримання етикету кашлю: руки треба мити з милом, часто і ретельно, а кашляти і чхати слід у згин ліктя або в одноразову серветку. Що у них відмінного?

Грип має менший інкубаційний період (час від зараження до появи симптомів) і коротший послідовний інтервал (час між послідовними випадками), ніж коронавірусна інфекція. Послідовний інтервал для COVID-19 оцінюють у 5-6 днів, а для вірусів грипу він становить 3 дні. Це означає, що грип може поширюватися швидше, ніж COVID-19. Вважається, що інфікована вірусом SARS-CoV-2 людина може заразити від 2 до 2,5 осіб — це більше, порівняно з грипом. Проте оцінки як SARS-CoV-2, так і вірусів грипу дуже контекстні та специфічні для часу, що ускладнює прямі порівняння. Діти є важливими факторами передачі вірусу грипу в суспільстві. Для вірусу SARS-CoV-2 початкові дані показують, що діти інфікуються рідше, ніж дорослі, і частота випадків у віковій групі до 19 років є низькою. Попередні дані, отримані в КНР, показують, що діти заражаються від дорослих, а не навпаки. Симптоми COVID-19 і грипу Фахівці зазначають, що 80% випадків коронавірусної інфекції COVID-19 мають легкий чи безсимптомний перебіг, 15% є тяжкими і вимагають кисневої терапії, а 5% є критичними випадками, які потребують штучної вентиляції легень. Ці важкі й критичні випадки COVID-19 серйозніші, ніж під час грипу. Найбільш схильні до ризику тяжкої грипозної інфекції діти, вагітні жінки, люди похилого віку, особи з хронічними захворюваннями і люди з імунодефіцитом. Щодо COVID-19, то, згідно із дослідженнями, старший вік і наявні супутні захворювання підвищують ризик розвитку важкої інфекції. Летальність коронавірусу і грипу Відома наразі інформація свідчить про те, що смертність внаслідок COVID-19 є вищою від рівня смертності грипу, особливо сезонного. Істинні показники смертності від COVID-19 достеменно не відомі, адже на їх визначення потрібно більше часу. Наявні дані показують лише приблизне співвідношення щодо смертності (кількість звітованих смертей поділена на кількість звітованих випадків), що складає від 3% до 4%. Для сезонного грипу летальність зазвичай нижча 0,1%.

Захист від COVID-19 і грипу.

Незважаючи на те, що в КНР здійснюють клінічні випробування лікарських засобів і розробляють понад 20 вакцин від COVID-19, ще немає ліцензованих вакцин або терапевтичних засобів. Водночас існують противірусні препарати і вакцини для захисту від грипу. Щорічна вакцинація є доведеним ефективним засобом попередження грипу і його ускладнень. Вакцина проти грипу не ефективна проти коронавірусу SARS-CoV-2. Медична маска не захищає від зараження вірусами. Носити її повинні лише люди із симптомами респіраторних захворювань, медпрацівники та особи, що доглядають за хворими.

 Пам’ятайте! Звичайне миття рук захищає не лише від нової коронавірусної інфекції COVID-19, а й від інших небезпечних захворювань. Як захистити себе: мийте руки теплою водою з милом чи обробляйте їх антисептиком із вмістом спирту не менше 60%; уникайте близького контакту з людьми із симптомами ГРВІ (мінімальна дистанція — 1,5 м); не торкайтеся обличчя, зокрема очей, носа і рота; термічно обробляйте продукти (особливо м’ясо, його субпродукти і яйця); у разі появи перших симптомів ГРВІ невідкладно зверніться до свого сімейного лікаря.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН ДИСТАНЦІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОЇ ГРУПИ НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ. (06.04-24.04.2020)

 

ПОНЕДІЛОК(06.04.2020)

«Предметний світ»- Побутова техніка.

Мета: збагачувати уявлення про побутові прилади, формувати базисні елементи техніко-технологічної культури, уявлення про призначення та особливості, збагачувати словник словами-антонімами .

 

ВІВТОРОК (07.04.2020)

«Математична скарбничка»-Цифра та число 2.

Мета: уточнити уявлення про цифру 1,ознайомити з числом та цифрою 2,вчити співвідносити цифри з певною кількістю предметів; удосконалювати вміння визначати розташування предмета.

 

СЕРЕДА(08.04.2020)

«Навчаємось елементів грамоти»- Всі піклуються про мене.

Мета: удосконалювати вміння складати невеликі розповіді з власного досвіду, закріплювати знання про дитячий садок, професії людей ,які працюють в ньому, збагачувати словник дієсловами.

 

ЧЕТВЕР(09.04.2020)

«Малювання»-Нарядне платтячко.

Мета: викликати бажання оздоблювати платтячко для ляльок; учити ритмічно розташовувати лінії, мазки та крапочки на паперовій формі, розвивати інтерес ло декоративного мистецтва.

 

П’ЯТНИЦЯ(10.04.2020)

«Музичний калейдоскоп»-пісня «Кульбабки».

Мета: ознайомити з новою піснею ,поглибити знання про весняні квіти ,визначити характер музичного твору. 

 

ПОНЕДІЛОК(13.04.2020)

«Віконечко у природу»- Весняні квіти.

Мета: розширити уявлення про рослини найближчого оточення-весняні квіти,учити визначати та називати основні частини рослин, колір, характерні ознаки; учити складати описову розповідь про рослину із двох-чотирьох речень.

 

ВІВТОРОК (14.04.2020)

«Математична скарбничка»-Орієнтування у просторі.

Мета: удосконалювати вміння визначати розташування предмета, уживаючи прийменники «на», «над»; закріпити цифру 2 , формувати навички навчально-пізнавальної діяльності.

 

СЕРЕДА(15.04.2020)

«Навчаємось елементів грамоти»-Сірники- не іграшка.

Мета ознайомити із правилами пожежної безпеки ; закріпити поняття «Сірники- не іграшка», ознайомити з пожежною машиною, розвивати зв’язне мовлення.

 

ЧЕТВЕР(16.04.2020) 

«Соціальний світ»- Продукти харчування.

Мета: розширювати уявлення про те,що і як ми їмо, про продукти харчування, про користь і шкоду для організму людини різних продуктів харчування; систематизувати знання про те, що можна придбати у продуктовому магазині.

 

П’ЯТНИЦЯ(17.04.2020)

«Ліплення»-«Лялька - неваляйка».

Мета: продовжувати вчити ліпити виріб із декількох деталей, закріпити вміння скачувати грудку в кулеподібну фому,з’єднувати частини в ціле міцним притискуванням.

 

ВІВТОРОК(21.04.2020)

«Математична скарбничка»-Порівняння предметів за висотою.

Мета: вчити порівнювати предмети за висотою, формувати уявлення про висоту предметів, знання про число та цифру 2,вміти співвідносити цифри з певною кількістю предметів.

 

СЕРЕДА(22.04.2020)

«Навчаємось елементів грамоти»- Вулиця.

Мета: формувати уявлення про елементарні основи безпечної поведінки на вулиці,будувати речення, відповідати на запитання на задану тематику та описувати свою вулицю.

 

ЧЕТВЕР(23.04.2020)

«Малювання»-Небезпечна цукерка.

Мета: вчити зображувати предмет, який складається із прямокутної та трикутної форми, наносити прямі лінії на трикутних формах та крапочки на  прямокутній формі.

 

П’ЯТНИЦЯ(24.04.2020)

«Музичний калейдоскоп»- пісня «Кульбабки.

Мета: вчити співати природним голосом, розвивати співочі здібності.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025
    uCoz